لاغری موضعی با بهترین دستگاه در مرکز لاغری فیت اسمارت


تا به حال برای شما پیش آمده که جلوی آینه، به اندام خود نگاه کنید و با خودتان بگویید کاش شکمم کوچکتر بود. کاش پاهایم و بازوهایم لاغر بود؟ و یا پوستم سفت تر بود و…

بسیاری از افراد از شکل کلی اندام و وزن فعلی خودشان رضایت دارند. اما ترجیح می‌دهند که بعضی از قسمت‌های بدن مثلا پهلو، شکم یا بازو وپاهای آن‌ها لاغرتر باشد. در واقع دنبال لاغری موضعی هستند. یا پوست بدن آن­ها به دلیل انباشت چربی، زایمان و یا لاغری بدون ورزش، شل و بدون فرم و همراه با سلولیت شده است.

اگر شما نیز چاقی موضعی دارید یا می‌خواهید به کمک دستگاه لاغری به بدن خود فرم بدهید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه لاغری از جمله وسایل کمکی لاغری است که به لاغری سریع تر و راحت تر و غیرتهاجمی در افراد کمک زیادی کرده است. و در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است.

خوش هیکل اندام زیبا فیت لاغری

لاغری موضعی با دستگاه چگونه انجام می­شود؟

جراحی‌های رایج لاغری تهاجمی برای حذف چربی‌ های متراکم در بدن بسیار ناخوشایند هستند. به دلیل زمان نقاهت طولانی، از دست دادن عضلات و افتادگی پوست و خطراتی همچون انسداد روده، ایجاد سنگ صفرا،  ابتلا به زخم معده و….

به لطف تکنولوژی‌های جدید، می‌توان بدون جراحی و بیهوشی، بدون ایجاد جای زخم و گذراندن دوران نقاهت، با تکنولوژی دستگاه لاغری، به وزن دلخواهتان برسید. در این روش استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی برای از بین بردن سلولیت‌های متراکم و چربی‌های انباشته شده در نواحی تجمع چربی بدن استفاده می‌شود. البته برخورداری از رژیم غذایی مناسب و ورزش در کنار این دستگاه‌ها به کوتاه تر شدن دوره درمان کمک میکند. و باعث می شود بدن شما سالم تر، قوی تر، جوان تر و خوش فرم تر بشود.

لاغری موضعی با دستگاه یکی از بهترین روش‌های ممکن برای کاهش وزن و تناسب اندام می‌باشد. در این روش غیرتهاجمی امواج مایکروویو به وسیله دستگاه تولید می شود. و به صورت متمرکز سلول‌های چربی را نابود می کند. این روش از ایمنی بالایی هم برخوردار می باشد.

لاغری با دستگاه لاغری موضعی

مزایای لاغری موضعی با دستگاه

-بدون دوران نقاهت و غیرتهاجمی است؛

-بدون بیهوشی عمومی، ایجاد زخم و جای زخم است؛

-نتایج آن تا زمانی که بیمار وزن خود را حفظ کند، پایدار است.

استفاده از دستگاه‌ لاغری موضعی برای چه کسانی لازم است؟

تجمع سلول‌های چربی در قسمت‌های مختلف بدن مثل شکم، بازو، پهلو، ران، باسن،غبغب و… باعث چاقی موضعی می‌شوند. این چربی‌ها به صورت متراکم انباشته شده و حتی با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش هم نمی‌توان تأثیر جدی روی آن‌ها گذاشت. از این رو افرادی که تمایل دارند این چربی‌های موضعی را از بین ببرند کاندید اصلی استفاده از دستگاه‌ها هستند.

کاهش وزن برای برخی افراد زمان زیادی می‌برد. استمرار در رژیم غذایی و برنامه‌های ورزشی طی ماه ها در نهایت نتیجه می‌دهد. با این حال، سلول‌های چربی اغلب سرسختانه در نواحی خاصی، به‌ویژه شکم، باسن، ران‌ها و پهلو باقی می‌مانند. خوشبختانه در سال‌های اخیر، با استفاده از تکنولوژی مدرن دستگاه‌های لاغری، راهی برای از بین بردن این سلول‌ها در نواحی مقاوم ایجاد شده است. 

لاغری موضعی با دستگاه در مرکز لاغری فیت اسمارت

در مجموعه لاغری و تناسب اندام فیت اسمارت، با استفاده از تکنولوژی ویبرادیوفوتولوژی که در آمریکا ثبت اختراع شده برای لاغری موضعی استفاده می شود. این روش نهایت اثرگذاری را برای رفع سلول های چربی دارد. این تکنولوژی  از سه‌گانه رادیوفرکانس، میکرو ویبروپرکاشن و دایود ال‌ای‌دی‌های هایبرایت تشکیل شده است. و می‌تواند با برهم‌کنش آنها به‌صورت همزمان، بیشترین رضایت‌مندی را به ارمغان آورد. در فناوری ویبرادیوفوتولوژی، درناژ لنفی و سم‌زدایی از سلولیت و بافت چربی با میکروویبروپرکاشن و حرکت ماساژور تنها در چند دقیقه به حداکثر می‌رسد.

در همان حال، انرژی رادیوفرکانس از سری‌ها و پلیت‌های چندقطبی به همه لایه‌های بافت از سطح تا عمق وارد می‌گردد. و در نتیجه لیفت پوست، تحریک فیبروبلاست‌ها و لیپولیز سلول‌های چربی را در پی دارد. لازم است بدانیم که گنجایش گرمایی بافت هنگامی که تحت تاثیر میکروویبروپرکاشن قرار می‌گیرد، بسیار افزایش می‌یابد. و فرد می‌تواند چندین برابر حجم گرمایش عادی را بدون درد و احساس سوختگی تحمل نماید. همراه و همزمان با این تکنولوژی، لیزرهای تعبیه‌شده در سیستم، تا چندین هزار میلی‌وات انرژی فوتونیک را به بافت تابانده. همراه با تحریک در سطح سلولی و زیر سلولی، اثربخشی را به اوج می‌رسانند.

لاغری با دستگاه موضعی
لاغری موضعی
دستگاه لاغری موضعی

بهره‌مندی از سه تکنولوژی به‌طور همزمان

به‌عبارت ساده‌تر، هنگام استفاده از این دستگاه لاغری شما در واقع از سه تکنولوژی به‌طور همزمان بهره می‌برید. نکته جالب توجه اینجاست که احساس درد و یا حرارت نخواهید داشت. کاهش سایز در بدن شما به‌طور طولانی مدت ماندگار خواهد بود. (در صورت رعایت برنامه غذایی، سبک زندگی سالم و حفظ وزن، این مدت تا همیشه نیز ماندگار خواهد بود). استفاده از دستگاه برای لاغری موضعی از جمله بی‌ضررترین روش‌ها برای لاغری است که عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد.

علاوه بر کاهش سایز به‌واسطه نفوذ امواج از طریق دستگاه در بافت چربی، این دستگاه به لیفت و جوان‌سازی پوست صورت افراد نیز کمک شایان توجهی می کند.

جوان‌سازی پوست و رفع چین و چروک به واسطه سیستم پرقدرت و قابل تنظیم میکرو ویبروپرکاشن به همراه ایجاد یک میدان مغناطیسی پیچیده در بافت به‌سهولت انجام می شود. بازوی لاینر ارگونومیک در دستگاه برای لاغری صورت و غبغب، گونه‌سازی یا جوان‌سازی (برای رفع ترک‌ها، چین و خطوط پوست) به‌صورت ایمن مورد استفاده قرار می گیرد.

لاغری سریع تر، ایمن و ماندگار با ترکیب تکنولوژی ورزشی ایکس بادی و دستگاه لاغری در فیت اسمارت

در مجموعه تناسب اندام فیت اسمارت، با به روزترین تکنولوژی های روز دنیا و ایمن و سالم به وزن دلخواهتان می رسید.

مجموعه فیت اسمارت علاوه بر دستگاه لاغری موضعی، مجهز به تکنولوژی ورزشی ایکس بادی هست. این تکنولوژی در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی فقط ۲۰ دقیقه همه عضلات بدن رو تقویت، خوش فرم و قوی میکنه. علاوه بر کمک به لاغری سریع تر، باعث میشه یک بدن سالم و قوی داشته باشین.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ورزش ایکس بادی را در این مطلب بخوانید.

 جمع بندی:

تاکنون روش های زیادی برای کاهش وزن به وجود آمده است. که برخی از آن ها مضر و دارای عوارض زیاد و خطرناک برای سلامتی و طول عمر افراد هستند. اما خوشبختانه تکنولوژی در این زمینه پیشرفت زیادی کرده است. و مثل همیشه به کمک ما آمده تا در کمترین زمان و بدون عارضه به وزن دلخواه و تناسب اندام و سلامتی بیشتر برسیم.

اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه، مطمئن و با ماندگاری بالا جهت کاهش سایز و جوان‌سازی پوست خود هستید، با مرکز تناسب اندام فیت اسمارت تماس و مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

totop