همه چیز درباره ورزش ایکس بادی

خانه » همه چیز درباره ورزش ایکس بادی

ایکس بادی چیست؟

ایکس بادی ورزشی است که اکنون در بیش ۷۰ از کشور دنیا طرفدار دارد. این ورزش نوپا در ایران هم در حال رشد است و بیش از ۷۰ مرکز در باشگاه های ورزشی تهران و شهرستان‌ها برای انجام این ورزش وجود دارد. با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر و شفاف‌تر به ایکس بادی بیندازیم. سعی می‌کنیم در این مطلب تمام سوال‌های شما را پاسخ دهیم.

تحولی بزرگ در زمینه ورزش و تناسب اندام

امروزه کمتر کسی از اهمیت و ضرورت ورزش در زندگی بی خبر است. با این وجود طبق آمارها تنها ۲۱% از مردم ایران ورزش می‌کنند. اما علت این مسئله چیست؟ دلیل شما برای ورزش نکردن چیست؟ یا هر دفعه شروع می‌کنید و بعد از یک ماه میذارينش كنار؟ وقت کافی براش ندارید؟ یا میترسید آسیب ببینید؟ 

پس بهتره ورزشی را انتخاب کنید که هم خیالتون راحت باشه آسیب نمی‌بینید. هم زمانش کوتاه باشه و علاوه بر این نتایجش را در زمان کمتری ببینید تا انگیزه بيشتري پیدا کرده و ادامه بدهيد.

مثل همیشه تکنولوژی به ما در این زمینه کمک زیادی کرده است. این بار تکنولوژی، ورزش را برای ما آسانتر، کوتاه تر و بسیار لذت بخش کرده است. با تکنولوژی ورزشی جدید ایکس‌بادی می‌توان همه نیاز ورزشی بدن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین کرد.

ایکس بادی

ورزش با تکنولوژی ایکس‌بادی (ای ام اس) فقط ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد. مربی از اول تا پایان تمرین حواسش به شما هست پس قطعا آسیب نمیبینید و با هر سطح از آمادگی جسمانی میتوان آن را انجامش داد.

برای انجام این ورزش، شما جلیقه‌های مخصوصی را می‌پوشید. این جلیقه‌ها شامل پدهایی است که ۹۰% عضلات شما را پوشش می‌دهد. بعد از پوشیدن جلیقه، با نظارت مربی حرکات ورزشی ساده‌ای را انجام می‌دهید. در همین حین، مربی از طریق دستگاه به عضلات شما پالس‌­های الکتریکی را منتقل می‌کند که باعث انقباض عضلات شما می­‌شود. این پالس‌ها کاملا ایمن و بی خطر بوده و از تکنولوژی‌های اثبات شده در حوزه فیزیوتراپی پیروی می­‌کند.

لاغری در ۲۰ دقیقه

با کمک این تکنولوژی، همه عضلات شما در ۲۰ دقیقه تمرین داده می‌شود در حالی که در ورزش های سنتی، حداقل دو ساعت زمان نیاز هست تا بتوانید همه عضلاتتان را تمرین بدهید. به علاوه در این سیستم تمرینی، متابولیسم یا سوخت و ساز بدن بالا رفته و طبق تحقیقات انجام شده، از زمان شروع تمرین تا ۷۲ ساعت بعد از آن، بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری مصرف می­‌شود.

در نتیجه اگر اضافه وزن دارید، با انجام این ورزش در کنار یک رژیم غذایی متعادل می‌توانید در زمان کوتاه تری به تناسب اندام دست پیدا کنید.

شما با انجام ورزش ایکس بادی، تا سه برابر بیشتر از ورزش‌های سنتی عضله سازی می‌کنید و همانطور که می‌دانید هرچه عضلات بیشتری داشته باشید، بدن جوان تر و سالم‌تری خواهید داشت، همچنین متابولیسم یا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می‌کند پس دیرتر دچار اضافه وزن یا چاقی می‌شوید. پس اگر در پروسه کاهش وزن هستید، با انجام این ورزش و عضله سازی، پوست شما شل نمی‌­شود و اصولی لاغر خواهید شد.

ایکس بادی

فواید ورزش با دستگاه ایکس بادی:

-کاهش درصد چربی بدن

-کاهش سریع سایز

-عضله سازی و بهبود عملکرد عضلات

-کاهش و درمان سلولیت

-تصحیح فرم بدن و زیبایی اندام

-پیشگیری از پوکی استخوان

-تقویت مفاصل و بهبود دردهای مفصلی همانند کمردرد

-تسریع بازیابی تناسب اندام بعد از زایمان

-افزایش توان انفجاری

معایب ایکس بادی

بسیاری فکر می‌کنند که پالس‌­های الکتریکی ايكس بادي می‌تواند عوارض جانبی داشته باشد و حتی به قلب هم ضرر برساند. در صورتی که در واقعیت این‌طور نیست و حتي درمان با استفاده از جریان الکتریکی بخشی شناخته شده از تکنیک‌های فیزیوتراپی است.

پالس‌­های الکتریکی دستگاه ایکس بادی، فقط می‌تواند عضلات اسکلتی رشته‌ای بدن را فعال کند و عمق نفوذ آن‌ها بسيار كم بوده و اعضای داخلي‌تر مانند قلب به طور کلی در دسترس این جریان الکتریکی نیستند.

مراکز ایکس بادی در تهران

باشگاه فیت اسمارت در منطقه دروس پاسداران، با کادر بسیار قوی و محیطی مناسب یکی از بهترین مراکز ایکس بادی در تهران می باشد که بیش از ۵ سال در زمینه تناسب اندام و لاغری با ورزش و تغذیه اصولی در خدمت هموطنان است.

فضای باشگاه ایکس بادی فیت اسمارت (پاسداران،دروس):

xbodyworld.com

دوره های حضوری و غیرحضوری مجموعه فیت اسمارت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

totop