نتایج کاهش سایز و لاغری با ایکس بادی و دستگاه موضعی

کاهش سایز، لاغری و فرم‌دهي با ۲۰ دقیقه ورزش ایکس بادی و دستگاه لاغری موضعی در فیت اسمارت

لذت رسیدن به هدف در فیت اسمارت

اگه به دنبال يك راه سريع و آسان براي کاهش سایز و لاغری هستي، لازمه بدوني كه در مرکز لاغری و تناسب اندام فیت اسمارت زودتر از هر روشی لاغر و خوش فرم میشی.

مجموعه فیت اسمارت دارای بروزترین دستگاه لاغری موضعی و مجهز به تکنولوژی ورزشی ایکس بادی {EMS} هست. در نتیجه اینجا بی نیاز به روش های تهاجمی و خطرناکی مثل جراحی لاغری، میتونی کاملا ایمن در یک محیط خصوصی و در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن و اندام دلخواهت برسی.

با ورزش ایکس بادی هم میتوانید چربیسوزی کنید و لاغر شوید. و هم میتوانید عضله سازی کنید و خوش فرم بشوید.

یکی از بزرگترین مزیت های این ورزش این هست که فقط ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. و همچنین مربی خصوصی از ابتدا تا انتهای تمرین همراه شما است.

در این قسمت می تونید بخش از نتایج لاغری در استودیوی فیت اسمارت (ایکس بادی و لاغری موضعی در دروس) را مشاهده کنید.

با لاغری اصولی با استفاده از تجهیزات و دستگاه لاغری مجموعه فیت اسمارت، شما بدون افتادگی و شل شدن پوست و کاملا اصولی، لاغر و خوش فرم میشوید. چون در این روش، علاوه بر کاهش سایز،  به‌واسطه استفاده از دستگاه لاغری، به لیفت و جوان‌سازی پوست افراد نیز کمک شایان توجهی میشود.کاهش سایز ایجاد شده در بدن شما به‌طور طولانی مدت ماندگار خواهد بود.

طبق مطالعات انجام شده، در طی هر جلسه ۲۰ دقیقه‌ای ایکس بادی و تا ۷۲ ساعت بعد از آن، بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری سوزانده می‌شود که حدودا ۳ تا ۵ برابر بیش‌تر از تمرینات سنتی است.

xbodyworld.com

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ورزش ایکس بادی

بیشتر بخوانید: لاغری موضعی با بهترین دستگاه در مرکز لاغری فیت اسمارت

کاهش سایز با ایکس بادی
کاهش سایز محسوس
نتیجه تمرین با ایکس بادی
کاهش سایز بعد از یک دوره

بیشتر بخوانید: حداکثر چربیسوزی و عضله سازی با تکنولوژی جدید ایکس‌بادی

بیشتر بخوانید: لاغری با دستگاه برای از بین بردن چربی های موضعی

کاهش وزن و چربیسوزی با ایکس بادی
کاهش سایز و لاغری
چربیسوزی و لاغری  با ایکس بادی
کاهش سایز و فرم‌گيري

تمرین با دستگاه‌ ایکس‌بادی باعث بهبود استقامت و قدرت عضلانی می‌شود. و علاوه بر این برای فرم‌دهی به عضلات دارای کارایی بالایی می‌باشد. سایر مزایای شناخته شده ایکس‌بادی EMS عبارتند از: کمک به کنترل وزن، لاغری، افزایش متابولیسم بدن و یا مواردی مثل درمان مشکلات پوستی و سلولیت. همچنین می‌توان از این تکنولوژی به عنوان یک ابزار توانبخشی برای بالانس اختلالات عضلانی ناشی از استفاده عضلانی نامناسب و یا بازسازی عضلات آسیب‌دیده در صدمات و یا به دلیل سالخوردگی استفاده کرد.

لاغری موضعی با دستگاه

در مجموعه لاغری و تناسب اندام فیت اسمارت، از تکنولوژی ویبرادیوفوتولوژی که در آمریکا ثبت اختراع شده است، برای لاغری موضعی استفاده می شود. که نهایت تاثیر را برای رفع سلول های چربی دارد. این تکنولوژی از تکنولوژی رادیوفرکانس، میکرو ویبروپرکاشن و دایود ال‌ای‌دی‌های هایبرایت تشکیل شده است. و می‌تواند با برهم‌کنش آنها به‌صورت همزمان، بیشترین تاثیر را در لاغری دارد. در فناوری ویبرادیوفوتولوژی، درناژ لنفی و سم‌زدایی از سلولیت و بافت چربی با میکروویبروپرکاشن و حرکت ماساژور تنها در چند دقیقه به حداکثر می‌رسد.

در همان حال، انرژی رادیوفرکانس از سری‌ها و پلیت‌های چندقطبی به همه لایه‌های بافت از سطح تا عمق وارد می‌گردد که لیفت پوست، تحریک فیبروبلاست‌ها و لیپولیز سلول‌های چربی را در پی دارد. لازم است بدانیم که گنجایش گرمایی بافت هنگامی که تحت تاثیر میکروویبروپرکاشن قرار می‌گیرد، بسیار افزایش می‌یابد و فرد می‌تواند چندین برابر حجم گرمایش عادی را بدون درد و احساس سوختگی تحمل نماید. همراه و همزمان با این تکنولوژی، لیزرهای تعبیه‌شده در سیستم، تا چندین هزار میلی‌وات انرژی فوتونیک را به بافت تابانده، همراه با تحریک در سطح سلولی و زیر سلولی، اثربخشی را به اوج می‌رسانند.

رضایت و نتایج مراجعین

تجهیزات ایکس بادی

totop